wtorek, 7 lutego 2023

Dzikie z natury

Styczeń przeleciał mi w takim tempie, że blog wprost puchnie od roboczych, nieopublikowanych postów a Wy nie macie nic nowego do czytania. Postaram się to Wam wynagrodzić w najbliższych dniach.
Czy mam ulubione kolekcje papierów? Lubię kolorystykę od Craft o'clock, motywy Piątek 13, pastele Mintay, ale ostatnio wprost kocham Nisko latające Anioły. Za wszystko - gramaturę, motywy, kolory.
I to właśnie ich kolekcje królują w ostatnich miesiącach u mnie na warsztacie. Z "Dzikie z natury" wyczarowałam kartkę na 18-naste urodziny przyjaciółki mojej córki. Papiery z tej kolekcji w 100% oddają ducha młodej damy.
Las, przyroda, góry, zwierzęta i zieleń...

3 komentarze:

  1. Powiem szczerze że nie mam swoich ulubionych papierów. Wyrabiam to co nagromadziłam. Kiedyś uwielbiałam papiery z Magicznej Kartki , ale teraz.... no cóż w roku 2022 nie kupiłam ani jednego papieru i teraz też nie kupię chyba że mi się skończą.
    Ale fajnie jak polecasz papiery z Paper Heaven kartka z nich faktycznie wyszła Ci super !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie robię kartek na zamówienie, robię tylko dla własnych potrzeb i najczęściej z tego, co mam.
    Czasami coś dokupię, ale na zasadzie - podoba mi się.
    Kartka w Twoim wykonaniu podoba mi się i faktycznie oddaje klimat natury.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.