wtorek, 13 września 2022

Drewniana rocznica ślubu

Drewno otacza mnie na co dzień. Trudni było by nie skoro pracuje się w lesie. Drewno też (i wogóle rośliny) często pojawiają się w motywach wykonywanych przeze mnie prac. A jak już jest potrzeba zrobienia kartki na 5 rocznicę ślubu to nie ma zmiłuj - wszak to drewniana (właśnie) rocznica.
Może na pudełku nie było go za wiele, ale w samej kartce już pojawiają się panele wykonane z papieru " w deski".
W środku jest drewniana kieszonka na bilecik lub banknot oraz panel z kilkoma ciepłymi słowami dla szczęśliwej pary.
Panel tylni to już lita decha...
 
Na dno pudełka wkleiłam wstążeczkę - dzięki niej łatwiej jest wyciągnąć kartkę z pudełka. Zauważyłam, że ludziki boją się wyciągnąć lub dotknąć kartki, na których misternie poutykane są różne cudeńka ;)

2 komentarze:

  1. Agatko świetna kartka Lubię dechy na papierze lubię też drewno i papier craftowy. A karta w pudełeczku to dla mnie szczyt elegancji. Też zawsze wklejam na dno pudełka wstążeczkę co by było łatwiej wyjąc karteczkę Fajnie że miałaś okazje zrobić kartkę na taka fajną rocznicę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka jubileuszowa w pudełku. Fajny komplet.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.