czwartek, 21 lipca 2022

Fest pierdoły z Poznania

Bardzo lubię brać udział w blogowych wymiankach. I najczęściej są to wymianki organizowane przez Ania Tworzy Scrapbooking. Zawsze można poznać kogoś nowego, kreatywnego i pełnego pasji. Tym razem moją wymiankową parą była Monika z Poznania. Ucieszyłam się bardzo, bo spędziłam w tym mieście pięć lat swojego życia. I choć nie pokochałam go całym sercem to ma ono w nim swoje miejsce i czuję do niego duży sentyment. I przynajmniej raz w roku do niego wracam z mniejszą lub większą wizytą.
Tematem wymianki było pudełko i coś regionalnego. I tak w przesyłce od Moniki znalazłam korkowe podkładki z Poznania oraz pudełko z kartką wakacyjną w środku.
Kartka zachęca do podroży dalekich i bliskich a ja tym czasem spędzam lato w pracy. Przeczekuje upały ;) a jesienią ruszę na zasłużony odpoczynek.

2 komentarze:

  1. Mało znam Poznań , miałam okazję co prawda być tam dwa razy, ale trafiłam na remonty, mimo wszystko uważam że to fajne miasto, choć bytności na dworcu PKP nie zazdraszczam, zwłaszcza jak ktoś tam jest pierwszy raz.
    Co do wymianek chyba źle trafiłam, ale nie przepadam za nimi chyba że jest to prywatna wymianka i każdy wie co dostanie. TZW. niespodzianek nie lubię i nie biorę w nich udziału. Ale jak widzę Tobie wymianka się udała, cudne prezenty dostałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajną przesyłkę w ramach wymianki otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.