środa, 17 marca 2021

Dzień Św. Patryka

Dziś jest chyba najbardziej zielony dzień na świecie. A na pewno w Irlandii, której patronem jest Św. Patryk. U mnie też jest dziś zielono. Za sprawą chusty, która całkiem niedawno była jeszcze ... ponchem.
Jakoś się nie sprawdziło, a chuściany szał trwa u mnie nieprzerwanie...
Wzór lekki i szybki w pracy. Wykorzystałam w nim słupki reliefowe - tworzą ładne listwy.
I na koniec chusta w całej okazałości. Choć na codzień mam dość zielonego (przez strój służbowy) i wolę otaczać się innymi kolorami, to ta chusta bardzo mi się podoba.

2 komentarze:

  1. Agatko chusty to ja wszelakie lubię a kolor zielony to jeden z moich ulubionych . Jak dal mnie świetny wzór i wykonanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta chusta i większa, więc można skutecznie i porządnie się nią omotać :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.