poniedziałek, 5 kwietnia 2021

Wiosenny HOP - kwiaty we włosach

Natrafiłam w sieci na świetna zabawę. Wiosenną HOP zabawę Kwiaty we włosach. Dzięki niej poznałam wielu nowych wspaniałych twórców. Najbardziej urzekł mnie i pobudził do działania Dawid Trzepizor swoją Wiosenna kartką urodzinową. To ona była moja inspiracją na kartkę dla P.
Kartka ma formę gate (12x2 cm ze skrzydełkami 12x6 cm). Przód zamykany jest na magnes neodymowy podklejony pod okrągły shaker box ze scrapowymi motylkami i szklanymi biedronkami.
Urodzinowy napis jest w dość nietypowym miejscu. Ukazuje się nam dopiero po otwarciu lewego skrzydełka.
Prawe skrzydełko zdobi kompozycja z wycinanki - kwiaty, ptaszek, budka dla ptaków.
Środek to oczywiście miejsce na serdeczności. Papiery scrapowe, których użyłam do kartki to Vintage Trip z Laserowe LOVE.

2 komentarze:

  1. Ale świetna ta kartka. A ja nie miałam kompletnie pomysłu na tak otwierane bazy. Super Ci to wyszło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartka wyszła. Podobają mi się takie delikatne bazy, kolory pastelowe i nienachalne dekoracje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.