czwartek, 11 lipca 2019

Trzy kociaki

Jakiś czas temu w sklepie u Igiełka-MB pojawił się w ofercie zestaw na 3 koty. Jak mogłabym go nie kupić? Jak mogłabym go nie wziąć na warsztat? I tak oto przedstawiam Wam trzy przeurocze kociaki: zielony, różowy i niebieski.
Kociaki są jeszcze w fazie rozwojowej - wyprasowane leżą koło maszyny i czekają na swoją kolej i wyklarowanie się pomysłu na ostateczne wykończenie. Może poduszka? Może torebka? Może okładka na książkę? Na pewno zobaczycie efekt końcowy.

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajne kociaki wyhaftowałaś. Już świetnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne hafciki, lubię takie cieniowane wzory. Myślę że fajne by były z nich lniane torby.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za sugestię. Chyba z niej skorzystam.

      Usuń
  3. Zaujímavé mačky, veľmi pekné výšivky!
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękniaste:) Z niecierpliwością czekam na efekt końcowy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne są te koty. :)
    Czekam na efekt zagospodarowania.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze :) Torby byłyby fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako okładki byłyby idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne kociaki!! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne trio w Twoim wykonaniu Agatko :)
    Pozwolę sobie pożyczyć zdjęcia na FB.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Wkrótce będę miała nowe zdjęcia z tymi kociakami.

      Usuń
  10. Cudnie wyszły te mruczusie. Też je zakupiłam ostatnio u Igiełki. Monika ma wiele ślicznych wzorów i ostatnio stałam się posiadaczką kilku z nich :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Też mam kilka jej wzorów.
      Pozdrawiam również.

      Usuń
  11. Śliczne są te kociaki.
    Też nie mogłam im się oprzeć i zakupiłam wzory, ale na haft muszą jeszcze poczekać.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje wzory też czekały długie tygodnie na swoją kolej.

      Usuń
  12. Bardzo mi sie podobaja te kociska, mysle, ze kupie te wzory i do roboty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.