poniedziałek, 22 lipca 2019

Blogowe imieniny - Magdalena


Dziś kolejna blogowa koleżanka ma swoje święto. Dziś Magda B. (Mój świat rękodzieła) ma imieniny. Dziś skrzynka na listy zapełni się gorącymi życzeniami przesłanymi w ramach zabawy Blogowe imieniny, i poza nią - z czystej sympatii.
Ja wykonałam tradycyjnie kartkę z monogramem. Na szczęście tym razem przesyłka dotarła na czas, choć martwiłam się trochę...
Magdo, życzę Tobie i wszystkim Twoim imienniczkom dużo zapału w życiu, niegasnącej weny twórczej i wielu powodów do radości na co dzień.

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię wyszywać monogramy i lubię takie spersonalizowane prace. Świetna kartka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Istna rewelacja, jestem oczarowany! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.