wtorek, 14 stycznia 2020

TUSAL 2019 - wyniki konkursu

Przez ostatnie 2 tygodnie trwał plebiscyt na najładniejszy słoiczek z zabawy TUSAL 2019. Do konkursu przystąpiło 5 słoiczków i każdy z nich zyskał wasze uznanie zbierając głosy. Głosowanie było "tajne", bo za sprawą internetowej ankiety. Mam nadzieję, że taka forma Was nie odstraszyła, a na pewno nadała trochę tajemniczości. Ale dziś już wszystko wiadomo! Ogłaszam wszem i wobec, że w plebiscycie na najładniejszy słoiczek wygrywa..... Aleksandra czyli Błękitny Zamek. Serdecznie gratuluję! Nagroda niebawem do Ciebie dotrze. 

Pozostałym uczestniczkom dziękuję za wspólną zabawę, wszystkie posty, komentarze, e-maile. 
Tych, którzy czekali na edycję 2020 - przepraszam. Wydaje się, że ta forma zabawy trochę się przejadła i być może przerwa zrobi jej dobrze. A może powróci w nowej odsłonie.

Na zaprzyjaźnionych blogach rękodzielniczych jest dużo innych zabaw. Sama biorę udział w kilku i Was namawiam. Na niektórych wciąż trwają zapisy lub można dołączyć w dowolnym momencie. Zapraszam (kliknij w obrazek):
klik
 klik
 klik
 klik
klik
klik

5 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej, szkoda, że nie ma kontynuacji zabawy. Ja też zapisałam sie na kilka zabaw i muszę sie spreżac

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo! Cieszę się ogromnie, że mój słoiczek się spodobał. Gratuluję również pozostałym dziewczynom tusalowej wytrwałości i pięknych słoiczków, a Organizatorce dziękuję raz jeszcze za poprowadzenie zabawy. Serdeczne pozdrowienia ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale! Mój faworyt :)
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje dla Aleksandry za śliczny słoiczek! :)
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.