wtorek, 20 kwietnia 2021

Box urodzinowy

W minioną sobotę swoje kolejne okrągłe urodziny obchodziła Matka Chrzestna mojego męża. I choć nie mogliśmy się spotkać z nią osobiście, to była to wspaniała okazja do wykonania upominku pełnego serca i miłości. Tym razem był to urodzinowy exploding box.
Inspirowana Wiosennym HOP - Kwiaty we włosach postanowiłam, że głównym motywem mojej pracy będą właśnie kwiaty. Niestety brak mi jeszcze wiary we własne umiejętności i wykorzystałam gotowe kwiatuszki.
Wnętrze box'a ozdobiłam cyfrą (chyba nie ma wątpliwości które to urodziny...) i życzeniami.
W kieszonkach umieściłam kartki z kalendarza - z dnia narodzin i 60-tych urodzin.
Środek kompozycji ozdobiony jest cudownym tortem z ... bermaty.
Jako tła dla całej kompozycji użyłam papierów bazowych Craft O'Clock oraz kolekcji Wild Garden Craft o'Clock.

2 komentarze:

  1. Super wyszedł środek tego boxa! Tort fantastyczny, kwiatki i biedronki wyglądają uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko świetny ten box a i okazja po temu świetnia. Zachwycam się tym torcikiem jest rewelacyjny. Powodzenia w zabawie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.