czwartek, 25 marca 2021

Album wspinaczkowy

Oh! Cóż to była za przyjemność! Przyjemność tworzenia dla i z (wskazówki były bardzo szczegółowe co bardzo cenię) Weroniką (La Vie Beauty Salon), która zamówiła u mnie urodzinowo - wspominkowy album. Tematem przewodnim miała być wspinaczka i miłość do skałek, ale to chyba widać już po okładce...
Album powstał z kolekcji Travel the world z 13@arts i pełen jest skrytek, klapek i kieszonek na sekretne liściki oraz zdjęcia ze wspinaczkowych wypadów.
Nie brak też opisów, map i wzmianek o miejscach, gdzie narodziła się ta miłość do skałek ...
Miejsca na zdjęcia oznaczone są stempelkiem z aparatem., a miejsca na notatki ozdabia delikatny druczek.
Niektóre grafiki były tak ładne, ze szkoda było je zasłonić.
Choć album jest niewielki (12 x12 cm, 4 karty) to dzięki kieszonkom, klapkom i niby-kopertom pomieszczą znaczną ilość sekretów.
Tak, tak, ta strona nie pochodzi z kolekcji.  Projektantka zażyczyła sobie, żeby jedna strona była bardziej "całuśna". Myślę, że wkomponowała się (mino wszystko) w cały album, ale i tak "ukryłam" ja pod klapką. Stworzyło to dodatkowy efekt zaskoczenia - otwierasz a tam róż i motylki w brzuchu.
Duże grafiki fajnie prezentują się też w kieszonkach z okienkom (za folijką). Wyciągasz z takiej kieszonki matę na zdjęcie i notatkę, a w środku pozostaje ładna,duża grafika.
Do albumu wykonałam też całą masę powiedzonek, napisów i złotych myśli, które przesłała mi projektantka. Ich przyklejenie pozostawiłam jej samej.

3 komentarze:

  1. Agatko podziwiam bardzo. Przede wszystkim za sam album bo jest cudny i cudnych papierów do nie użyłaś. Tak jak napisałam Teresce. Mam wielki szacun i podziw dla osób które robią albumy. Ba ja sama czasem mam problem z jedna kartka a w takim albumie jest ich co najmniej kilkanaście.
    Jest pięknie i na pewno zamawiająca jest z tego albumiku bardzo zadowolona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Agato, album wyszedł wspaniały. Tematyka dość oryginalna, ale dzięki temu mogłaś popuścić wodze fantazji.
    Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.