sobota, 16 stycznia 2021

Maria Brovko - nagroda

W zeszłym roku brałam udział w zabawie organizowanej przez Świry Rękodzieła, której bohaterem była Maria Brovko i jej wzory. Zadań było 6 (po jednym na dwa miesiące). Z wielka ochotą wykonałam je wszystkie, a moja praca została nagrodzona rękodzielniczą niespodzianką od Uli K.
A był nim cudowny szal, o którym więcej poczytać możecie w poście Szale, dynie i muchomory.
Odsyłam Was też do galerii prac, jakie postały w trakcie tej zabawy (link). Podziwiajcie sami!

6 komentarzy:

  1. Pięknie 😀. Gratuluję 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne prace zrobiłyście , nagroda w pełni zasłużona

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje, piękny upominek dostalas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko gratuluję nagrody, ja niestety nie wyszyłam wszystkich wzorków. Szal Uli świetny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje , cudne nagrody, szal przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.