wtorek, 10 września 2019

Kartka BM 2019 - wrzesień

Po wakacyjnym luzie i lenistwie (ha ha ha ... żartowałam) przyszła pora na wrześniową kartkę. Tym razem tematem Ula stawia nas przed zadaniem: parwan/kaskada. Kartka jest naprawdę prosta w swojej formie (patrz: tutorial u Uli), a z jej wykorzystując ją można stworzyć prawdziwe cudeńka. I tu odsyłam Was oczywiście do "żabki" pod postem.
Ja zrobiłam dwie kartki z kartonika eco. Bazę wycinałam sama, wzorując się na podpowiedziach Sklepiku Gosi. Kartki są zamykane banderolką,
a w środku mają mały hafcik i miejsce na życzenia.
 Tył, a właściwie druga strona kartki jest dużo bogatsza. Do jej przyozdobienia wykorzystałam mocno wzorzyste papiery świąteczne z obrazkami, które ni jak mi nigdy nie pasowały jako tło do okienek z haftem. A tu proszę bardzo - sprawdziły się idealnie.
 Jedno skrzydło parawanu wykleiłam papierowymi scrapkami.
 
 Druga kartka jest wykonana w tym samym stylu.
 
 


11 komentarzy:

  1. Święta na pewno będą magiczne, bo te kartki są magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te kartki, to bardzo fajna forma .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, forma jest świetna. Już prawie się szykowałam na masową produkcję, ale przypomniałam sobie, że w szafie mam jeszcze z 50 innych baz do wykorzystania...

      Usuń
  3. Wspaniałe kartki, można poczuć bożonarodzeniowy czar ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Również pozdrawiam Was wszystkich serdecznie.

      Usuń
  4. Wyszły naprawdę super kartki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne karteczki :) super jest ta forma

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne karteczki! Bardzo podoba mi się pomysł z haftem w śrokdu! Super! Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kartki...bardzo pomysłowe i pieknie wykonane.
    Można rzecz...kartki z niespodzianką ;)
    Pozdrawiam kochana.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.