poniedziałek, 17 czerwca 2019

Magic Doll - czerwona sukienka

Przedstawiam Wam Moi Mili trzecią "córeczkę" w rodzinie Magicznych Laleczek. Dzisiejsza ubrana jest w czerwoną sukienkę (tak brzmi jej oryginalna nazwa) a dla mnie jest ona po prostu Makową Panienką.

Tym bardziej, że kwiatek z opaski na włosach zdobiony jest czarnymi koralikami, co jednoznacznie kojarzy mi się z ziarenkami  maku. Też macie takie skojarzenie?
Fartuszek natomiast kojarzy mi się z ludowym motywem i dlatego ta lala wydaje i się najbardziej "polska".

10 komentarzy:

  1. Śliczna! Faktycznie makowa z niej panienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna wyszła Ci ta haftowana panienka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, faktycznie kojarzy się z makami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna taka staropolska przez sukienkę i maki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, czerwcowa, taka wspaniała... Pozdrawiam, będę zaglądać częściej tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy ma swoją nazwę na tą MD. Ja znam ją pod oryginalnym tytułem jako "Ukrainka" i patrząc na motyw na fartuszku i maku we włosach, to by się nawet zgadzało ;) Pomijając kwestie tytułu (nie jest to takie istotne) hafcik laleczki jest śliczny :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna Makowa Panienka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.