poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Boże Narodzenie w sierpniu

Szał kartkowy trwa u mnie na całego. Co i rusz pojawiają się nowe i zapełniają Szufladę. 
Tym razem przedstawiam Wam kolekcję 5 kartek na kwadratowych bazach (13,5x13,5 cm). Bazy dwuskrzydłowe, z przeszyciami w kolorze ecru, zakupione u Igiełki-MB.
 Przód kartki zdobi panel z kartki z motywem świątecznym.
Haft oprawiony został w ramki-scrapki również od Igiełki-MB.
 Napisy wydrukowałam sama korzystając z dostępnych na stronie Creativehobby plików.
 Oj będę miała ciężki wybór, które z nich wybrać i porozsyłać do rodziny, przyjaciół i znajomych w grudniu. Za duży wybór...

6 komentarzy:

  1. świetne karteczki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo. Czerwień na papierowych panelach wydaje mi się trochę mdła ale w całości daje radę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co jedna to ładniejsza :)
    Wybrać jedną, to wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy wysyłaniu kartek zdam się na wybory mojej Paty ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.