poniedziałek, 30 grudnia 2019

TUSAL 2019. Konkurs

Przyszła pora na podsumowanie naszej całorocznej zabawy w zbieranie niteczek. Razem ze mną bawiło się 7 fantastycznych blogerek - rękodzielniczek. Pięć z nich przystępuje do konkursu na najładniejszy słoiczek. Od dziś do 13 stycznia macie czas aby zagłosować na ten z nich, który najbardziej przypadł Wam do gustu. Dziewczyny liczą na Wasze głosy! Oddanie głosów następuje poprzez wypełnienie ankiety, do której przeniesie Was przycisk "TUSAL 2019 konkurs". Nie zawiedźcie ich!  Ten słoiczek, który uzyska najwięcej głosów zdobędzie dla swojej Twórczyni przygotowaną przeze mnie nagrodę niespodziankę.
W konkursie udział biorą:
1.Wśród robótek...
2. Małe niespodzianki
 3. Moje hobby
 4. Błękitny Zamek
5. Tina J

Słoiczki pozakonkursowe:


1. Eda z Szafirowego Zakątka
2. Trzeci krzyżyk


10 komentarzy:

  1. Agatko, dziękuję ci za zorganizowanie tej zabawy. Twoje comiesięczne fartuszki urocze. Głos oddany, mój faworyt od początku roku się nie zmienił :) Życzę powodzenia innym dziewczynom :)
    Przy okazji życzę wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku Tobie i twoim obserwatorom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w zabawie oraz życzenia. Również życzę Ci wszelkiej pomyślności i niegasnącej weny twórczej w Nowym Roku!

      Usuń
  2. Dziękuję za zorganizowanie zabawy, która dawała mi motywację do publikowania postów nawet wtedy, kiedy niewiele robótkowych rzeczy u mnie powstawało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za udział w zabawie. I choć nie ogłaszałam nowej edycji na rok 2020 to myślę, że Twój blog będzie pełen nowości. Życzę Ci w Nowym Roku ciągłego zapału do robótek. I zaspokajaj naszą ciekawość, dzieląc się swoim rękodziełem.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję za udział w zabawie. Bez Was nie miała by ona swojej historii. Pomyślności w Nowym Roku!

      Usuń
  4. Dla mnie również ta zabawa była motywacją do pokazywania czegoś - dziękuję za organizację i przypomnienia o kolejnych terminach ☺
    Wszystkiego dobrego na nowy rok 2020☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach te przypominajki;). Pozdrawiam, życzę udanego roku oraz czekam na falę nowych postów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne słoiczki dziewczyny stworzyły :) Aż żal, że tylko jeden można wybrać

    OdpowiedzUsuń
  7. SZkoda że nie bedzie kolejnej edycji zabwy, może za rok, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.