sobota, 27 maja 2023

Album w zieleni

Maj to pełnia sezonu komunijnego. I z takiej tez okazji miałam przyjemność zrobienia albumu na zdjęcia.
Wytyczne były proste: ma być zielono i na małą ilość zdjęć. Do projektu wybrałam szablon "Lepszy czas" od Ania Tworzy Scrapbooking.
Pierwsze zadanie udało mi się wykonać, bo album jest wyklejony z kolekcji na wskroś zielonych: Woodland by Mintay, Green Mood od Craft O'Clock i Dzikie z natury od Paper Heaven. Choć są to różne firmy, udało się je zgrabnie połączyć w jednym projekcie.
Co do drugiego zadania (na małą ilość zdjęć) to chyba poległam. Album ma sporo klapek, kieszonek, harmonijek, przez co, mimo skromnych gabarytów nabrał sporej objętości. Zresztą popatrzcie sami...

2 komentarze:

  1. Fajny ten Twój album , a że jest na dużą ilość zdjęć, no cóż najwyżej połowa będzie pusta, lepiej tak niżby miejsca miało braknąć. Myślę że obdarowany będzie zadowolony , Jednym słowem "Zielono mi..."
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze spokojem ducha mogę powiedzieć, że zamawiająca była bardzo zadowolona z albumu. Zawsze mam strach bo niby wiadomo na co się umawiamy ale jak to przy pracach twórczych - rożnie wychodzi. Tym razem wyszło w punkt!

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.