czwartek, 22 kwietnia 2021

50 urodziny na zielono

Bogactwo kolekcji papierów do scrapbookingu jest moim przekleństwem. Chciałoby się mieć je niemal wszystkie, nawet gdy pomysłu na ich wykorzystanie kompletnie brak w momencie zakupu. Tak miałam właśnie z Mintay Cozy Evening i Piątek Trzynastego Forest Tea Party. Szybko się jednak okazało, że moje obawy są bezpodstawne, bo przecież w leśnej rodzinie  nie trudno o okazje z lasem, zwierzętami, drzewami w tle. I tak, przychodzę dziś do Was z dwoma kartkami urodzinowymi dla leśników.
Formę na kartki zapożyczyłam z blogu Kartkulec. Kartki są przestrzenne i można je postawić. Lubię tą formę kartki. Jest prosta i szybka w wykonaniu, a ładnie się prezentuje i daje dużo możliwości.
jtxhj

3 komentarze:

  1. piękna kartka , też lubię las i przyrodę, a dla leśnika będzie super

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko kocham wszelkie papierki a ich zakupy to już inna bajka. Wolę to niż zakup jakiegoś ciucha !!
    Kartki wyszły Ci rewelacyjnie. Z tych papierów są idealne dla Leśnika.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super kartki! Ta forma również bardzo mi się podoba. Ach, papierki, znam ten ból!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.