niedziela, 28 lipca 2019

33 333

Patrzę, obserwuję i oczom nie wierzę. Wy sobie klikacie w mój blog a cyferki na liczniku skaczą jak kangury. Dopiero co cieszyłam się z kumulacji dwójek a tu już kolejna magiczna cyfra się zbliża -    33 333. Z tej okazji zapraszam Was do udziału w konkursie na łapanie ich w oko obiektywu aparatu. Dla osoby, która prześle do mnie zdjęcie z licznikiem najbliższym (równym lub większym) magicznej liczbie przewidziana jest paczka - niespodzianka.
Fotografię wraz z danymi korespondencyjnymi (imię, nazwisko, adres, poczta)  i  krótką notką na swój temat (poznając Was bliżej łatwiej będzie mi dobrać niespodziankę) proszę przesyłać na adres: agata.gurboda@gmail.com. W temacie proszę wpisać: Konkurs 33.333.

Laureatów poprzednich edycji konkursu (11 111-22 222) proszę o uczestnictwo jako kibic i doping dla nowych "łapaczy".

5 komentarzy:

  1. Gratulacje kochana! Blog się rozwija, więc i klikania przybywa. I bardzo dobrze, bo fajnie tworzysz i miło zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. To świetnie, że blog się rozwija.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki, zaczyna się robić piękny wynik! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.